[RB@Blog_Title]

z

7 عادت که استراتژی محتوای شما را از بین می برد

سلام

در سال 2022، ما مجموعه ای از راهنماهای رایگان را راه اندازی کردیم که بازاریابان محتوای SaaS را به چالش کشید تا در استراتژی محتوای خود تجدید نظر کنند.

سفارش ساخت سایت سفارش طراحی سایت در فریلنس پروژه

بیشتر راهنماها در مورد استفاده از حجم جستجوی صفر (ZSV) و کلمات کلیدی BOFU صحبت کردند.

با این حال، اخیراً متوجه شده‌ایم که حتی با یک استراتژی مناسب، تلاش بازاریابی محتوای شما ممکن است نتایجی را که می‌خواهید ارائه نکند.

منظورم چیست؟

عادات خاصی مانع از کارکرد استراتژی محتوای شما می شود مگر اینکه به درستی اصلاح شود.

آنها چه هستند؟

ما آنها را به زودی برای شما فاش خواهیم کرد.

اما قبل از آن، در اینجا به تفکیک آنچه در شماره امروز خواهیم پرداخت، آمده است:

     مایکروسافت 10 میلیارد دلار در ChatGPT سرمایه گذاری می کند
     برای کسب درآمد از ChatGPT هوش مصنوعی را باز کنید
     رسانه منبع باز را در بر می گیرد
     7 عادت که استراتژی محتوای شما را از بین می برد
     آخرین کشف SERP از خواندن 100 پست وبلاگ

بیایید شیرجه بزنیم:
داستان های هفته SaaS

مایکروسافت 10 میلیارد دلار در ChatGPT سرمایه گذاری می کند

هفته گذشته، CNBC گزارش داد که مایکروسافت قرار است 10 میلیارد دلار در ChatGPT سرمایه گذاری کند.

بر اساس این گزارش، ارزش فعلی نرم افزار را تنها 3 ماه پس از راه اندازی به 29 میلیارد دلار افزایش می دهد.

و در ازای آن، اگر هوش مصنوعی Open بتواند سرمایه گذاری را جبران کند، مایکروسافت 75 درصد از کل سود را دریافت خواهد کرد.

اگر این حرکت انجام شود، این یک پیروزی بزرگ برای مایکروسافت خواهد بود، زیرا به دنبال راهی برای از بین بردن تسلط گوگل بر بینگ در جستجوهای وب بوده است.

آیا ChatGPT پاسخ خواهد بود؟ و آیا گوگل باید احساس خطر کند؟

مایلیم نظرات شما را در این مورد بشنویم.

OpenAI برای راه اندازی ChatGPT Pro

در اخبار دیگر، OpenAI برنامه خود را برای کسب درآمد ChatGPT اعلام کرده است - ابزار هوش مصنوعی که در سال 2022 راه اندازی شد برای همه کاربران رایگان شد، اما احتمالاً در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد.

پس از عرضه ChatGPT Pro، کاربران پولی به تعداد نامحدودی از صفحات و تغییرات دسترسی خواهند داشت.

در حال حاضر، نسخه حرفه ای هنوز در حال آزمایش است و برای عموم قابل دسترسی نیست.

برای شرکت کردن، باید برای قرار گرفتن در لیست انتظار آنها درخواست دهید.

رسانه منبع باز را در بر می گیرد

هفته گذشته، Medium اعلام کرد که انجمن خود را بر روی پلتفرم منبع باز - Mastodon - راه اندازی خواهد کرد.

Mastodon یکی از معدود جایگزین های توییتر است که از زمان تصاحب ایلان ماسک به وجود آمده است.

در حالی که هنوز در طول موج غول فناوری نیست، Mastodon پلتفرمی است که به شما امکان می دهد افکار خود را پخش کنید و با افراد مشابه در مکالمه شرکت کنید.

SaaS خوب می خواند و گوش می دهد

7 چارچوب سرفصل سئو که CTR شما را 10 برابر می کند [موضوع توییتر]

چرا برخی از محتواها در نقطه دوم SERP ها نسبت به قسمت اول کلیک بیشتری می کنند؟

من به شما می گویم: تیتر.

یک تیتر خوب سهم شیر از کلیک ها را در صفحه اول به شما ارائه می دهد.

اما چه چیزی یک تیتر خوب را ایجاد می کند؟

در این موضوع توییتر، جرمی موزر فرمول برنده سرفصل سئوی خود را به اشتراک می گذارد.

و در اینجا چند انتخاب از پست او وجود دارد:

     شکاف کنجکاوی - اطلاعات گمشده ای را که بین آنها و بهترین زندگی آنها وجود دارد به خوانندگان بگویید.
     بیانیه اعتبار: به خوانندگان کمی اصالت و دلیلی برای اعتماد به شما ارائه دهید.
     فراخوان مخاطب: با مخاطبان هدف خود تماس بگیرید تا بدانند محتوا برای نیازهای آنها طراحی شده است.
     چارچوب زمانی - انتظارات خود را تعیین کنید و به خوانندگان بگویید که چقدر طول می کشد تا با استراتژی خود موفق شوید.
     ارتقای محتوا را ارائه دهید - موارد اضافی مانند الگوها، صفحات گسترده یا کتاب‌های الکترونیکی را ارائه دهید.

بزرگترین کشف SERP از خواندن 100 پست وبلاگ [موضوع توییتر]

چندین حدس و گمان در مورد معیارهای رتبه بندی گوگل وجود دارد.

در حالی که برخی از آنها در راهنمای رتبه‌بندی گوگل منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد برخی دیگر فقط بدعت هستند.

در این تاپیک، تامی واکر، میزبان استودیوی محتوا، آنچه را که در مورد SERP ها پس از خواندن 100 پست وبلاگ در 2 هفته کشف کرد، آشکار می کند.

برخی از عوامل ارزیابی شده در این آزمایش عبارتند از:

     تاریخ انتشار اصلی و آخرین به روز رسانی
     تعداد کلمات
     تصاویر
     رسانه جاسازی شده
     لینک های ورودی
     قطعات متن

در حالی که برای درک کشف او باید کل موضوع را بخوانید، در اینجا چند حدس ما وجود دارد که درست به اثبات رسیده است:

     تعداد کلمات بیشتر به رتبه بندی صفحات برای کلمات کلیدی که به پست های تعریف ساده نیاز دارند آسیب می زند.
     پیوندهای ورودی همیشه مهم نیستند. صفحاتی با 90 لینک می توانند از صفحاتی که 1500 لینک دارند برتری داشته باشند.
     محتوای صفحه اول SERP برای حفظ جایگاه خود نیاز به به روز رسانی های مکرر دارد.
     اهمیت موضوعی - سایت هایی که برای مدت طولانی در دسترس بوده اند، شانس بیشتری برای رتبه بندی نسبت به سایت های جدیدتر دارند (حتی اگر سایت دوم بهترین محتوا را در موضوع اصلی داشته باشد.

ادامه مطلب